مرکز خرید مارمارا فروم را بیشتر بشناسیم
نوشته شده توسط : enitour

 در مارس ۲۰۱۱ ، مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در قلب منطقه باکرکوی استانبول با معماری زیبا و منحصر بفردی  افتتاح شده است  . این مرکز خرید با مساحت  ۳۷۵،۰۰۰m2 ، محلی برای ارائه ۳۰۰ مارک ملی و بین المللی ست . در این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت در این مرکز قرار دارد که شما می توانید در آن هرچیزی تهیه کنید نیز وجود دارد . دسترسی به مرکز خرید مارمارا فروم استانبول بسیار راحت است .

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

از مهم ترین مارک هایی که در این مرکز خرید شیک استانبول شعبه دارند می توان به زارا ، مارکس ، اسپنسر ،ماسیمو دوتی ، ناوتیکا ، بنتون Boyner ، YKM ، D & R ، H & M، C & A و … است . جدیدترین پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه مارکهای مختلف را میتوانید در مارمارا فروم استانبول ببینید  . لوازم خانگی، کیف، کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی و … را می توان از این مرکز تهیه نمود .

 

از مهمترین امکانات مرکز خرید مارمارا فروم استانبول ، رستوران و فست فود است که در یک طبقه اختصاصی قرار دارد و دارای یک تراس بزرگ با منظره جذاب و تماشایی از دریای مرمره است . سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … از دیگر امکانات مارمارا فروم است .

 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 




:: برچسب‌ها: ترکیه , استانبول , گردشگری , تور استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: